jobba jobba joobba

Hard work work, alla dagar! Fullt rus på förskolan, många barn = många kläder och alla barn ska ut efter frukost och in innan lunch. X-antal vantar, mössor, skor, överdragskläder och halsdukar ska på och av, av och på och kissa skulle man ha glömt. 
 
Blev ett besök med Jonas på Flodas Thai, nummer 12 med kyckling extra stark* sen tillbaka till förskolan och diskutera.
 
Idag har jag vilodag, dvs det blir inget gymmande för min del. Tränade ben igår och det gick bra, pressade mig inte till 210% utan lite halvhjärtat men jag var i alla fall där och hoppas på bättre träning imorgon. Då blir det mage, rumpan och lår som ska få skrota lite.
 
Nu vila!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0