nattinatt

Nu har jag hunnit med en massa saker sen senast, så det var väl dumt att jag inte skrivit på ett tag.
Jobb varje dag Måndag-Fredag. Åkte hem till Kristoffer och hans föräldrar som bor i Tofta (en förort till Varberg) och Varberg=ULLARED! Så självklart blev det ett besök där medan Kristoffer och hans pappa var iväg och kikade på bilar lite var stans.
 
Gymmandet går inte som det ska, jag behöver bli mer motiverad!!! Hann springa lite på löpbandet idag men eftersom att det fortfarande är något helt annat än att springa ute i skogen/på asfalten eller på dagis så är jag inte riktigt helt inne i min löparteknink ännu, men men jag ger det tid. Tid har jag och tid får jag. Apropå tid, någon som inte alltid har tid är min unga fröken Jenniefer men igår hann vi ses ett kärt återseende, åkte runt i Tollered och runt om i Nääs-skogen för att leta efter ett drömhus åt henne. Så sitter någon med ett hus över eller eventuellt en lägenhet så hojta till så vill hon ha den. ELLER jag!!
 
Nu dusch, inte lukta usch! sen nana 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0